2007年9月1日 星期六

小fans

睇黎呢個blog要就黎改名,舊時因為得閒而自稱閒人,以家已經變晒。。。。。

------------------------------------

講得太多工作上既事,咁就不如轉一轉講下其他事。。。。有時日做夜做,覺得自己除左工作外,已經無"life"。


可以話薯仔天生有d表現慾,薯仔亦諗過自己會有d"粉絲"時既感覺(唔係普通既support,係一個三唔識七既人純因為薯仔做既某d事情而support)。。。而呢種感覺幾日前無意間有左!

話說,薯仔未寫blog之前(又或者寫緊blog既時候間唔中都有寫),除左自己寫下diary,亦都會寫下一d網絡小說黎過下手癮。當中既筆名當然唔會公開,正如知我筆名是誰者亦都唔會知道薯仔係以"薯仔"既名義黎寫文,否則知情者越多只會令薯仔曝光機會大增。

當日篇小說曾幾何時在網絡某處流行過,留言者眾,渴望一睹薯仔風采既人亦唔少,但係薯仔係堅持唔會見班讀者朋友,因為薯仔一怕自己身份曝光會惹來無謂指點,二來亦如蘋果既區樂民一樣,我一出黎就會嚇親班讀者,然後對我筆名之後寫既野興趣會大減。

但係點都有三兩個人知道該筆名既人係我(正如總有三兩人知道薯仔係我),話說當日有d野傾,約左出黎,席間多左個人,言談間知道,該不知名人士應該係慕名先至出席呢次約會。

乍驚(無諗過會見到讀者)乍喜(終於見到fans喇!)下,薯仔膽戰心驚問起。。。"你讀我篇野時,有無諗過寫既人既樣會係點。。。?" 佢無言。。。。相信薯仔令佢幾失望。

席間朋友如常踩薯仔寫既故事時,該fans立即出言維護,薯仔亦沾沾自喜。。。。亦令薯仔諗起,一個小數知道薯仔係該作者既朋友,憶述一日如常落酒吧,言談間和那些"新朋友"略略提過認識那個筆名的人時,那"新朋友"立刻求見。。。。薯仔自己在暗處大笑數日。

-----------------------------------------------------

薯仔還在求學時期時,無乜自我存在感價值問題,薯仔唔係唔識讀書/考試/買名牌/踢波/打波/溝女等,但係無諗過要做某d事去證明自己全在同與別不同,其中好可能一黎薯仔好耐之前已經寫網絡diary (同以家既blog差唔多),同埋呢一篇故事比到薯仔好大滿足感。。。。

寫,可能要用好多時間,但係唔寫,就唔會有今日既記憶同滿足感。。。薯仔既格言係想做就做,唔傷害到人既野多D嘗試都唔怕,否則到左今日可能我會怨自己點解唔做。。。朋友,你又有無D一直想做但係又無做既事?

1 則留言:

C.M. 提到...

阿忙人,

真係好耐無見呀。祝你身體健康!