2007年5月14日 星期一

中大色情版風波

竟然,呢次風波仲大過有一次用粗口寫標題。

大家,做乜野呀!?

-------------------------------------------------------------------

薯仔覺得果次用粗口寫標題係幾錯。亦曾經同一位中大報社既朋友討論過,我亦得唔出有乜野結論話係一定要用果個L字,而濫用呢個字,就搞到一份代表大學既報紙CHEAP晒。

唔好誤會。我唔係話用粗口起標題一定錯。乜野無文化,有失斯文,大佬呀,大家大學生喇,你唔講粗口,我就唔信你聽都未聽過。起一個標題,大家討論一下點解我用任何助語詞都講唔到個L字先帶到出黎既神緒,又有乜野問題?

幹你娘,粗你媽,呢D就叫登堂入室,一個L字就唔得,要批判,唔係咁樣鄙視爭D成為中國官方語言既廣東話掛。

-----------------------------------------------------------

呢次大學情色版。

唉,又一班未經過世事既YEAR 1去做,又真係好難做到恰到好處。

其實大部份薯仔睇過既,我都覺得可以接受(講同性戀,介紹性行為讀物等)。談性,除左教育外,亦令一份原本無人肯睇既報紙起碼令人有興趣去執一份。

但係無里頭搞話同動物做愛既投票做乜野。。。你不如SET話,如果可以同某一種人做愛,但係做完唔會有人知既,你會揀1)男既STEPHY女既陳冠希2)男既余安安女既吳鎮宇3)男既羅文女既蘇絲黃。。。。。咁樣得出黎既結果可能好過癮都未定。

係,你可以話佢地係做得低級趣味,但係都唔洗咁快判佢地死刑。佢地真係YEAR 1,上年仲係受盡中學保護既中學生咋。。。。

中大所謂領導層話都無咁快就劃清界線,校長連幫都唔幫下口。。。話晒佢地係你既學生,你都唔幫,邊個幫?

呢次,最令我失望既,係中大果堆懶係大公無私既所謂教授。

4 則留言:

kenkachemhazard 提到...

各大傳媒以至校方都誤解了: 其實出問題的一期根本不是現屆莊做的, 而是上一屆. 換言之, 你們找錯人針對了

hongkongpotato 提到...

原來如此!

但怎也好,他們都是要企硬,尤其在這關頭,不能退縮。

匿名 提到...

其實有無地方可以看有問題的一期呢? 我未睇過, 所以未敢評論!

hongkongpotato 提到...

haapy

我無左條link喇,太懶,無keep到。

不過我見過幾個地方都有過,我諗你去search下都應該搵到。。。