2007年5月27日 星期日

我們的香港

那位殉職的消防員,薯仔衷心希望你得到安息。

小薯亦對所有為香港盡心盡力的人致以敬意。香港之所以為香港,是香港人以血和汗換來的。

----------------------------------------------------------------------------

薯仔今日心情唔係幾好,現在對那位被薯仔KO的某手提電話網絡商的客戶服務員致歉。

事緣,或者大家都試過,手提電話突然響起,然後電話的另一旁會說道。。。"你好,請問你係唔係xxxxxxxx既機主x先生?。。。。。係,你好呀,我係xxx打黎架,為左表達我地對你長期支持我地服務既謝意,我地以家有一個服務想免費送返比你架,唔知先生你有一兩分鐘既時間聽下?"

薯仔對呢種唔係優惠既優惠已經無晒興趣,然而,薯仔明白大家都係打份工,所以次次都係好好聲氣咁話,"唔洗喇,唔該。"

然而,受過訓練的他們,是不會那麼容易放棄的。

"x生,呢個服務真係唔洗錢架喎,我地呢個新服務真係好好架。。。"

去到呢一刻,薯仔心情好時都仲會好好聲氣咁重複多一次"唔洗喇唔該",而心清唔好時,語氣會惡少少,希望佢地會知難而退。

而今日既果位小姐,竟然問薯仔,"先生,你可唔可以比個原因我點解唔要呢個服務呢?唔洗錢架喎?"

嘩,DLS,你係我邊個?我用唔用都要比原因你?

如果係幾年前有點害羞既薯仔,可能真係會好比心機咁諗個原因比佢,又或者真係比佢考起,會諗唔到個原因比佢 。但係以家既薯仔。。。。

"我用唔用,唔洗比個原因你呀!?"我好惡咁講。

"ER。。。咁呀。。。。。"電話的另一旁,像未想過我會這樣回應。

跟住,我都嘗試NICE D,講聲拜拜。。 。。。

--------------------------------------------------------------------

自從薯仔之前的傳銷經歷,現在對那些死纏的SALES很反感。講多次,雖然我明白你們是多勞多得,但也請顧及我的感受,我說不要,真的不想要。。。

有一天,薯仔在旺角街頭遊蕩時,看見數個廿多歲相貌尚好的後生仔女,衣著認真,手拿一塊筆記版,像為街頭上的行人做問卷似的。。。。生活在香港多年的薯仔,當然明白他們是一堆賣保險的年青人。

薯仔的眼神,已很清楚告訴他們我絕不是一個"POTENTIAL CLIENT"。。。得意既地方,係聽到一個與薯仔年紀相約,尚算俊朗的年青人,在遊說他的女客人上車時,竟然係講。。

"黎啦,幫下我啦,好慘架我。。。。"

樽鹽何在!

4 則留言:

查斯特 提到...

以前都做過telesale,正正係送優惠。現在無做,遇上呢d人都會循例唔要3次。因為我知道objection handling要3次隻call 先會合格,第四次就唔係道理勒,就會"唔該bye bye"。

佢又唔會怕你點ge,始終隔住個電話咬佢食咩,不過呢類電話真係好煩,無論打o個個定接o個個都會咁覺得。

匿名 提到...

薯兄,

都係果句,直到依刻為止都係...

搵食啫!犯法呀?

雖然AK都唔鐘意依d電話,但係如果好似d議員咁講,要一次過管埋真人發聲宣傳...咁到失業率急升又點計?

怒火眼睛 提到...

有次, 打黎位男仔直頭講"你當幫下後生仔啦...."
係好同情佢, 但, 係咪佢都應該提升下說話技巧呀.

hongkongpotato 提到...

查斯特

原來係要reject三次先肯收手架?咁遲d薯仔就一係比d耐性講夠三次一係直情cut佢線。。。

ak

我都覺,大家都係打份工嗟(有時薯仔同客仔傾到無奈時,都會講呢句)。。

怒火

以家既SALES真係要扭盡六壬,為左生意,乜野都要講呀。。。