2007年7月21日 星期六

中港機遇

如果香港唔係身處現有位置,究竟香港會變成點?

只可以講句,一定無以家搵得咁多錢。

香港最大既天然資源,就係本身既地理位置。點解我地既人均GDP可以咁高,有好多都係同中國有關係。

香港人靠自己食自己既年代已經過去,唔係利用祖國既一些優點,香港唔會死,但係都唔會過得好自在。。。。我地,尤其薯仔身處既行業,好可能要離開香港去覓食。

我唔係話中國勁中國醒中國無得頂。無論你係身處乜野行業,都要明白無左中國,你以家未必咁"自在"。

明白自己依賴祖國,但係都唔係代表要"奉承"祖國。要明白,身為一個有責任感既中國人,我地係要將香港既優點帶去內地,介紹比內地人識,而唔係乜野都亦來順受,將多年內中國人敢怒而不敢言(敢言的,恐怕不是而死,已經逃離內地)的崎型生態改掉,去創造一個我們會真的喜愛而去居住的地方,而不是因為錢才入去住的地方。

------------------------------------------------------------

以家呢個機遇係難得既。難得既係,外國對中國既需求大,而中國對外既需求亦大。

個餅咁大,基本上唔係一兩個城市會食得晒,再加上香港既品牌,國際上尚算有保證。

只要經濟未衰退前,大家都唔需要驚香港會食唔到條水。

即使係經濟衰退,大家都仲未需要驚。除左香港本身既某D行業仍然企得穩外,其實上海北京同香港仲有一段距離。唔係講建設,亦唔係講最TOP果堆人,而係香港可以比到人既感覺,係唔同北京上海,係唔需要提心吊膽。

薯仔係香港送一個女仔返屋企,其實係純粹風度既問題。但係係內地,就會有呢個實質既需要。

除左安全感外,其他素質仲有一段距離。

即使北京上海點樣建設,亦只係空有軀殼而唔會有靈魂。

而當你身在置地廣場,深深呼吸一下,你是真的會感覺到置地是有生命的。

----------------------------------------------------------------------

一個教授對薯仔說過,現今社會,你唔可以淨係諗住留係香港工作。

你問我呢個機遇重唔重要,我會答重要。

要唔要把握,當然要。

但係最重要既係,你要身處於一個位置,要令到自己覺得有安全感,令自己明白即使有無呢個機遇,將來香港點都好,自己都可以在地球的某一方,以自己的技能,好好的生活落去。

2 則留言:

查斯特 提到...

香港人仍改變不了一個心態:當你要和內地融合,便首先改變當她是敵人的立場。

或許是因為,說了這句話,便會被人說是左仔。

安諾勿斯 提到...

對不起,薯兄。今次小弟有點兒長氣,所以將回應放了自己的博客上。請移尊駕往小弟處瀏覽。