2007年7月27日 星期五

ak, 你在何方?

ak兄,薯仔未敢猜測你突然close blog既原因,但係有緣見到此msg既,留低個email比薯仔,等他日東山再起時(如以其他名字),薯仔可以拜訪您既大作。

--------------------------------

各朋友

薯仔想離開森林,已經之前都提過幾次,亦都有過實際行動(秘密搵工),奈何想轉field亦唔係易事。。。如果係留返係以家呢行,我係無乜理由要離開以家間公司。

豹臨走前,同kate講過,你係呢間公司生存到,你去到其他公司會覺得輕鬆好多。。。即使係同行,都唔係間間公司好似以家咁大壓力。。。。所以以家可以當做係一個好好既訓練。

之前一路講既,都只係咁內以黎既隨心而發既心得。

有一日,老虎突然發覺,原來公司既工作進度未如理想,要我地一眾低層人士同狼等報告。薯仔係其中一個嚴重fall behind既例子,但係仍然心安理得,到最後開完會安然無恙時,甚至同隔離既david講。。。

做左咁耐野,點會唔識得點樣保護自己呀?

講左呢句,我自己都有d驚。工作經驗再融合ak兄所教既職場求生術,原來已經深深改變左薯仔。

薯仔未至於老奸巨,然而避重就輕揀job做等既壞習慣就開始develop。同狼女既合作唔愉快,以家就一邊卸job一邊自己自立門戶,逃避佢既影響力。

薯仔唔妥狼女,都已經係公開既秘密,除左新入職既同事外,老虎都知。佢地都準量唔安排薯仔跟狼女(當然,公司細,係好難做到河水不犯井水,況且狼女不犯薯仔都會犯其他小貓狗)。薯仔都明白得些好意須回手,人地做左野我都無謂不斷咁要求,自己醒醒定定就算喇。。。況且狼女自己都唔會想同薯仔合作,邊個鐘意一個細既會下下駁自己?

以家公司形勢日漸明朗,薯仔出身於此,加上得到老虎既信任,有job都會落黎先,都唔洗驚係呢度既前途問題,只要唔犯大錯,加上薯仔得眾人(除左狼女)歡心,應該無乜大問題,所以暫時唔理office politic住。

既然走唔到住,就要比心機係呢度做,一為自己前途,二為人地既然信我,我都唔可以辜負人地既期望。。。。不過,我都唔覺明年今日,我都仲會留係呢間公司。。。

3 則留言:

野蠻郡主 提到...

點都好,令自己開心d,時間都快過d!^^加油!

安諾勿斯 提到...

「薯仔係其中一個嚴重fall behind既例子,但係仍然心安理得,到最後開完會安然無恙時,甚至同隔離既david講。。。

做左咁耐野,點會唔識得點樣保護自己呀?」

小弟好有興趣知薯兄點樣安然無恙、點樣保護自己。自知天機不可洩漏,但可唔可以透露少少,俾小弟偷吓師。

野蠻郡主 提到...

介唔介意俾個msn我呀!
mysassyhime@hotmail.com