2007年1月26日 星期五

失戀

從網上剛知道,同事c失戀了。

同事c係薯仔一位好重要既朋友,但可惜同事c太鐘意講野,甚至係我背後講我點點點,亦講比一個以是非做人情既女人聽。當然呢個女人會四散,甚至乎講比我聽。

關係漸漸疏遠,加上同事c亦已離職,大家都無再點接觸。

薯仔當日初入行,乜野都唔知,自然得罪人多稱呼人少,加上仲未分到原來返工,尤其係中環工,同返學原來係有好大分別。同事k呢個時候既出現,作為一個朋友,佢係幫我融合左工作既生活好多。

曾經係公司裡面最好既朋友,喜怒哀樂大家都會一齊分享下。我亦都覺得,無左同事k,我可能好早已經覺得中環呢份工係非人生活,已經辭職唔撈。

同事c,在薯仔心目中,係一個好好既男朋友。我只前未見過一個男仔可以對佢自己女朋友咁忠誠,處處關懷,淨係每日從不間斷咁早午晚電話已經係難得,加上極有傳統觀念,生兒育女養妻活兒等等佢都琅琅上口,可能唯一既缺點係少爺脾氣大。

不過以家既女仔所求,亦係難講。薯仔見過唔少男女分手,唔再係乜野不忠,第三者,甚至乎無錢無安全感之類,而係個女仔會同男仔講。。。。。

你太愛我喇,我好大壓力,不如分開下。

其實講咁多做乜,你唔愛佢,佢做乜野都係篤眼篤鼻。無左愛情,就好似一個肚唔再餓既人一樣,你或者會掛住堆美食,但係你唔會再想食落肚。

我唔知亦都唔想估同事c究竟點解會分手,不過一場同事,希望佢可以快d搵到另一半。

沒有留言: