2007年1月27日 星期六

點解要學英文?

朋友尋日突然同我講,"喂,你覺唔覺香港以家突然間多左好多鬼佬,仲要係ok後生既?"

薯仔平時返到公司就實"撞鬼"架啦,加上放工放lunch出去食飯兜口兜面都係鬼佬/婆,又無乜點樣留意過數量既問題。

反而,薯仔留意到,以家係香港好多時係唔講英文唔得!

試過同一班同事落bar,我估唔到成間bar搵一個侍應識講廣東話既都無。要留意既係間bar並唔係身處蘇豪等位置,而只係身處於我地一般香港人心目中既舊區。

當時好彩薯仔係企係人群之後,否則以我既英文,加上唔識得bar既規矩,唔俾人笑都實比人覺得係鄉下仔!

咁可能,你話係bar,可能佢地一開就係比外藉人士去,咁請一堆母語係英文既姐姐都唔出奇。

但係薯仔又試過同朋友去睇戲,係去新開既amc pp。我想買包爆谷,都係要講英文! 個姐姐聽見我講中文好似呆晒。原來係一間大部份都係香港人去既戲院,聽到中文似係一件驚訝既事(薯仔又係衰,無望清錯姐姐既樣,望清楚應該估到佢係外藉人士,只係佢又黑頭髮黑眼珠)。。 。。搞到薯仔要即刻轉返個tone,一本正經咁。。。"hmm。。sorry,a medium popcorn please。。"

更加有一次,同朋友行開海港城,因為肚餓,又唔想食貴野,入去惠康想買件donut食下je。。見一個嬸嬸(呢次係黑頭髮啡色皮膚,佢背住我我望唔到佢個樣)係麵包檔果度執拾緊,咁我咪叫佢幫我同我朋友夾兩件包,出個bar code去比錢囉,點知佢都係"what~~?"

生活係中環,返工英文當然重要啦,除左經常要打電話去新加坡等地方聽佢地"小孩不笨"式既英文,仲有公司高層過半都係鬼佬/婆,出信等當然都係要英文,可以話英文既程度決定薯仔既仕途。英文差d,都會比人吋,尤其係一d吋吋貢既鬼佬高層。

英文對返工重要,對生活亦都係重要(除左以上既例子,仲有除非你一班人去starbuck要樣衰衰咁講水蛇春咁長既中文去買一杯咖啡,落bar叫杯野飲都除時唔知果杯係乜野黎。。。),咁試問今時今日既香港人,尤其係中環人,英文又點可以唔好?

至於話普通話對於薯仔呢d低級職員既重要性。。。下篇再講。

沒有留言: