2007年1月22日 星期一

今日係另一個新blog開張既日子。小弟船頭驚鬼船尾驚賊,希望係一個無人知我係邊個既地方,可以真正咁暢所欲言。

大家可以叫我薯仔。

叫自己做薯仔,無特別意思,皆因小弟我並無過人之處,如現在總結人生,無一方面會突出過人。現職一間大公司裡面一個小薯仔(small potato),行先就死先,比人指做乜就乜。

堅信工作時遊戲,遊戲時發癲呢個不變真理。

2 則留言:

C.M. 提到...

新張大吉!

小弟從CK處看到閣下的留言,特此一遊。

小弟各在中環工作的朋友們,普通話都不甚了了,所以尚未能了解普通話對於中環人究竟有多大作用。因此非常期待你的下篇Posting。

關於領匯,今天有緣於維園出席城市論壇(其中一個阿伯就是小弟),見領匯蘇總裁見解精辟,故此若你關注香港弱勢社群的話,值得推薦。(但小弟仍未知從何處可以重溫其內容,請諒)

hongkongpotato 提到...

多謝CM,有機會我實去睇下。

領匯其實同我或我屋企無關,更幫我贏左幾千蚊,只係我好討厭有關人等既抹黑手法。

希望果D弱勢社群,經呢一役後識得認清楚邊D人先係幫佢地既人。