2007年4月12日 星期四

宗教信仰

薯仔係乜野都唔多信架。

無論東好西好,薯仔為左保持自己既價值觀,所以唔肯去投入一d宗教又或者道理。

有時口邊講一兩句佛偈,又或者搭一兩句耶穌金句,只係為左玩,或者以佢地超凡既智慧道出人生既大道理,去安慰自己安慰人。

為左保持自己應該算係低等既價值觀,唔肯接受人地咁多年黎既智慧,有時我都覺得自己幾有問題。

另外,我覺得投入去信某種宗教,個人真係安心好多。

有時,睇鬼古,我都心諗,如果自己有日比鬼壓,郁唔到,我應該好似果d師奶或師傅咁講去唸經,亦或希望耶穌黎打救?

各位信途,各施各法,不過最後總會無事。但係如我咁既唔虔誠既人,耶穌佛祖觀世音普薩又點會得閒黎救我。

除左以上外,相信宗教道理或智慧,做人遇上挫折亦會較為開心。

信耶穌,返教會既人,係好人既機會率點都大過唔信既人。

--------------------------------------------------

但係以家,即使有時會徬徨無助,薯仔依然係覺得開心架。

薯仔明白唔應該殺生呢個道理,所以有時見到屋企有隻蟻,我都會用張紙放佢出窗外面,唔會殺死佢。(well,係高樓大廈既環境下,佢可唔可以保得住條命仔就要睇佢造化喇)

開心,係因為覺得自己(well,可能淨係自己先會覺得)做左件好事。路不拾遺,將執到既手電還比個巴士司機,果種滿足感未必係賣部機出去既幾百蚊換到。人地找錯錢,要諗清楚佢既過失會唔會令到佢要負責任。買老麥時佢唔覺意比多杯雪糕你,薯仔會"hehehe"咁行開,但係去PK買野佢找多一千幾百比你,收銀個姐姐/嬸嬸可能要白做幾日先搵得返D錢,所以薯仔都會笑口噬噬咁同個阿姐講返。

己所不欲,勿施於人。

以上唔係宗教教薯仔既道理。做人光明磊落,活得自在,人然會開心,係薯媽細細個教薯仔既道理。

薯媽對薯仔黎講,比起耶穌更令薯仔信服。

2 則留言:

kenkachemhazard 提到...

馬丁路得的"因信稱義"是針對當時的流弊, 但留下更大的問題, 就是你怎樣証明你信了神? 宗教不只要你信, 更是要你活出信仰. 信耶穌但缺乏同情心, 黨同伐異的人比比皆是, 西九龍貧民區與黑冇事吹水軒已經常常反映這方面的弊病.

hongkongpotato 提到...

kenka兄

論宗教認識,薯仔點都唔夠你黎。

信佛好,信耶穌,阿拉好,總會有好人,有衰人。。。。唉,我都比信耶穌既人點過幾鑊。