2007年4月23日 星期一

命得一條,手得一對

唔知幾時從ak兄既blog見到呢一句,好鐘意。

而呢個情況,剛剛在薯仔身上發生。

--------------------------------------------------------------------

話說薯仔既公司,話細唔細(好多關聯公司),話大唔大(有幾多個人,要數一陣數晒),以家市道好既時候,真係d job自己行過黎,即使係老細都唔使特登去搵生意,係生意搵上門然後我地再開價,而小職員如我等,聽到個客話我地收得貴唔睬我地時,口入面就嘆息,個心其實係歡天喜地。。。

當然,我地從來都唔敢推job,接唔接,開乜野價,從來唔係我等小職員話事。

講完廢話喇。。。。唔知點解,經濟係咪真係咁好,薯仔間公司近排接左好多無里頭既工作。。。大既當然唔到我,然而咁鬼多"食之無味棄之可惜"既細job,高grade就真係唔得閒理咁多野,咁薯仔自自然然要食呢堆"雞肋"。

同我同grade既人中,david已經殺入直路等升職,日日跟住高grade如老虎同豹等出出入入,然而薯仔同kate都仲係浮浮沉沉。還好既係,薯仔起其他人心目中還算似樣,kate就真係陰公,到左以家雞肋都無得食,食黎食去都係雞頭,仲要比各狼群狂點。。。。正所謂,佢以家正係。。。。日日柄鑊甘,刀刀插入心。。。

除左薯仔外,另外仲有兩個高薯仔少少grade,勉強仲算係低層人士既同事,rachel同karl。到左佢地既level,雞肋就好少再放落去,反之,佢地要學下點樣去跟一d大job,所以都係幫唔到手。

其他細既就唔好講,kate叫做食雞頭,佢地算係雞毛都仲未有,反而有時仲要靠薯仔同kate一齊分d雞骨比佢地咬下。一黎呢班細仲未熟識呢間公司既運作,二黎要取得各高層既信任並唔係一朝一夕既事。

咁既情況下,突然間,我由本來無乜工作,變成要跟住好多雞無蒜皮事。尤其,david已經脫穎而出,佢原本跟開既低層工作,又突然間卸咁好多落黎我果度。。。。正所謂。。日日做到無停手,邊有休息既時候。。。

之後既結果,係唔好話打blog,留言都唔得閒覆。。。。。

所以,各位兄弟既留言,小弟遲下先再另文再覆。。。

2 則留言:

Marsha_H 提到...

好認同... 真係好認同...
我依家係一隻連雞毛都咬唔到既老鼠. 唉...
搞到我日日都想係個blog都"申".
睇完你個entry之後, 忍唔住會心微笑左一下.

hongkongpotato 提到...

唉,個個有本難唸的經,你睇我好我睇你好。。。

有時自己行落街食個tea時,都會幾羨慕pr人既工作性質。。。