2007年4月11日 星期三

假期過後

首先,多謝各位係薯仔放假偷懶時仍繼續支持本blog既朋友(我發覺,原來呢幾日唔寫blog,個瀏覽率都係差唔多)。

之前睇過一d文,話長假過後,好多在職人士都會覺得病病地,因為唔習慣放假同返工兩種唔同既生活。薯仔都係,次次放完長假返黎,尤其係出外旅遊既話,會覺得仲想死,返親工都係擘大隻眼等放工。

-------------------------------------------------------------

假期時,同一d朋友相聚一刻,自不然會傾埋各自職場上既際遇。

時間越耐,各自既際遇會越差越遠,甚至乎,當日出生入死既朋友仔,可能會有埋代溝。

有時經過當日踢過波既球場,出沒過既機舖,泳池,車仔麵檔,都有種感覺。。"唉,原來時間過得咁快。"

好彩,以家同大學既朋友仔仲可以傾得埋,但係中學既,已經唔明點解薯仔返緊一份相對上薪高糧準既工仲唉聲嘆氣。

都係返學既時候好。中學時,放呢d長假,一定約埋圍內既幾個老死,十日假起碼踢兩日波,游一兩日水,打牌,打機,即使係屋企都會連線打下機。。。精力,耗不盡。

以家放呢個"難得"既五日假,頭一兩日一定要訓,訓返對上幾個月無訓既時間,訓到覺得自己終於係一個人,先會諗下要做d乜。。。(當然,仲會有同事係要返公司做野)

認同渣老闆話過,老細係真金白銀買我地返工既時間。。。可憐既係,打工仔如我,捱生捱死,到最後都係要等一年得幾次既長假先有種"時間係自己手"既感覺。

思緒凌亂。。。請見諒。

4 則留言:

C.M. 提到...

... therefore, for "Time":

We make a living by what we give, we make a life by what we get.

匿名 提到...

薪高糧準真係好..好多人都做到死但遲出糧的...所以你已經好好了...

hongkongpotato 提到...

CM兄

謝謝指點

匿名人

今日同同事講起,我都覺得係,尤其去一d茶樓仔飲茶,見到入面既waitress都成日話比人拖糧,自己都明自己應該知足。。。。

匿名 提到...

因為我自己都身受其害...