2007年4月13日 星期五

求生術

薯仔係以家公司做左一段唔短唔長既時間,因薯仔做事得老虎歡心,老虎亦較為放心將d比較technical既工作比薯仔。

ak形容自己係貓,咁薯仔都唔知自己係乜。。。皆因一向無權無勢,唯一靠山就係老虎,然而薯仔亦深知自己係老虎心目中微不足道,所以從不敢妄生事端,對老虎實話實說,一副忠臣既模樣,有時更特登講錯野,顯得薯仔對老虎有絕對信任。

尤其,老虎係不久既將來將可以脫離獅子既掣肘,自立門戶,需要一班可以信得過既手下,所以近日更加係立心栽培薯仔同某些低層人士,等老虎自己將來有兵可用。

------------------------------------------------------------------

薯仔有時都會諗,其實辦公室都未必係ak想像得咁黑暗,凡事兩面睇,可能佢地都無乜機心,大家都係為做野,或者可以做埋朋友呢。。。。。

實際上,當然唔係啦。

老虎最得力既助手正係狼女,一個薯仔對佢已再無好感既人,而佢亦因為薯仔聯同某d低層人士投訴過佢既工作態度,加上薯仔明顯地得到老虎既寵信,狼女對薯仔亦多加提防。不過,由於老虎既關係,大家跟開既job又差唔多,狼女又算係我上司,我同狼女表面上依然係合作無間。

講完背景,故事開始。

一日,狼女外遊,老虎突然召薯仔過虎穴,要薯仔做一個job,而個客係狼女跟開既。

唔知係有心定無意,老虎強調呢份job唔難,無需要狼女插手,明示要薯仔可以直通老虎,唔需要經過狼女。

狼女當然唔知情。

不過狼女花係呢份job既前期功夫亦唔少,咁樣比薯仔攝左位當然唔抵。

老虎亦無理由當面對狼女講"呢份job唔需要你跟",所以狼女雖然眼見薯仔為呢份job左右奔騰,明係唔預佢玩,佢亦心知肚明自己唔應該過問,不過依然事事擺起上司姿態對薯仔所做既一切指指點點。

加上,個客一路都係聯絡開狼女,狼女亦自動請纓,明係幫薯仔做client relationship,實則保持自己對呢個客既影響力。

老虎眼見如此,都唔會理佢,老虎最終既目的,只係"get the job done",其他一切都係次要。

講多次,薯仔只係一隻微不足道既棋子。無左薯仔,仲有其他等緊上位既低層小職員搖頭擺尾等老虎既垂青。

--------------------------------------------------------------------

如果故事係咁完,我都算。

問題開始在,狼女有心無意間係到想點條黑路我行。

皆因隻job佢已無權過問,佢做既只係同客傾。佢對呢隻job既唯一影響力,就係佢作為我上司既身份,從旁比advice。

薯仔同老虎個grade爭太遠,事事問老虎一黎只會惹得老虎煩厭,二黎即係明飛起狼女,增加狼女對我既厭惡感。。。所以,薯仔有事唔明都係問過狼女先。

有一次,得我同狼女兩個傾野,狼女係到不停咁點條黑路我行。。。。。唔可以話教我一d錯既野,只係專講一d偏離正道既做法。。。如果跟足,實俾老虎柄到暈。

如果薯仔之前唔係做過類似既野,我都可能聽晒狼女話。只可惜,佢估計錯誤。

呢個時候,狼女一輪咀咁帶我行歪路,我就慢慢咁諗,點樣可以令自己避過呢個大劫。。。皆因佢教到,唔可以唔跟,否則如果老虎唔得閒理我,隻job可能都係比返狼女睇,我唔跟佢講又會比個位佢去高層面前造謠生事。

薯仔知道老虎八掛,加上狼女同老虎既坐位距離不過五六米。。。肯定老虎係位後,薯仔開始大聲咁問問題。。。。我一定要老虎聽到我問乜!

問完後,得到個答案,反覆咁諗都係無可能跟狼女唔會錯。。。。。。我就行過去老虎到,誠徨誠恐咁問多一次呢個問題。。。再將狼女比我既答案講一次。。。而竅妙在於,我無講過話係狼女教我。。。

老虎第一句講。。。"nonsense!"。。。然後五秒內打發我走。。

------------------------------------------------------------------------

雖然老虎乜都無講,但係佢forward下一個關於呢隻job既email時,cc埋比狼女,然後入面只有一句,"薯仔,做野。"

老虎開到聲後,從此,狼女唔敢過問呢隻job既任何事。。。。薯仔亦樂得清閒。。。

6 則留言:

匿名 提到...

高招喎薯仔兄,你可以做AK二世。

hongkongpotato 提到...

走甜兄

過獎喇! 薯仔仲要從ak既blog上學更多既政治學,只求活得安樂。

C.M. 提到...

薯兄:

當初你講到
>>加上,個客一路都係聯絡開狼女,狼女亦自動請纓,明係幫薯仔做client relationship,實則保持自己對呢個客既影響力。

小弟仲擔心你(誤會人地)tim ...到最後你講狼女點你行黑路...哎呀,乜職場咁黑暗架!

匿名 提到...

薯兄,
依排勁忙,假日先有時間詳細睇Blog...

單野都算係幾classical case...可以寫入textbook...點樣擋格就真係視乎大家企咩位...薯兄既然係Up & Rising,不妨放開手腳去搞,Advice還Advice,take唔take睇你自己...畢竟老虎都係要get the job done...你showcase到獨立處理問題既能力就掂啦...

不過,可能你觀察左好多次,所以狼女d招式俾你睇通哂...正常出手,應該係正路咁教,誘敵深入,去到一個tricky位之後突然掟低你(唔點黑路,避免上身),等你夾係個客同公司中間...咁到時就真係考攻夫啦...

匿名 提到...

btw,薯兄同Justin兄,

唔好咁抬舉小仔...ak都係一隻貓吧了...

hongkongpotato 提到...

CM兄

薯仔不嬲都係堅信"每一個人都係好人"呢個意念。。。只係在"毫無疑點"既情況下先會以負面去諗人地。。。

ak兄

今日又有另一隻狼(垂死既狼,將會離開森林)同薯仔講。。

"其實老虎真係幾睇好你架,你要珍惜呢個機會,做野認真d啦!"

不過,唉,我另文再講。。。。