2007年3月31日 星期六

點解要返工

對好多人黎講(包括薯仔),返工緊係為左份糧啦!

但係,純為左份糧而返工,其實係幾慘架。

一星期中,工作既時間佔去"清醒"狀態中既薯仔大約一半。如果工作純為左份糧,咁即係人生有一半時間都係"奴役"自己。

薯仔雖然職場唔算事事如意,但係暫時黎講返工還算是快樂。

一黎,辦公室內還算有一兩個朋友。二黎,返工所吸收到既知識,真係令薯仔大開眼界。

有時見到有d同事,因為上左年紀又好,仔細老婆嫩又好,等供樓又好,日日比人少,少到媽媽都唔認得依然唯唯諾諾。。。。。。返工係咁,咁做人都唔慌會開心得去邊。。。我同自己講過好多次,我一定要有bargaining power,到將來既老細係會因為"尊重"我既能力而唔敢DG我。。。

工作上要有滿足感亦都要有一個開心既環境。睇見ck同渣老闆既blog,寫佢地工作上既瑣事,就好似自己真係有個朋友係個球場都踢緊波,而我就係一個普通既球迷,係旁邊喝采,羨慕佢地既生活。。 。因為佢地做每一樣野都會反映出佢地盤生意上,而我,都仲係要做好多好無謂既事。。。我諗佢地返工時,應該會有一個幾愉快既心情?

---------------------------------------------------------------------

有同事話,佢未轉黎以家既公司前,雖然做既野係悶,工作時間係長,但係佢每朝返工都會覺得好充實,係會期盼佢自己今日又可以做到幾多野。。。

我諗,身為打工仔,起身時可以期待自己既工作,又係另一種blessing。。。

(月尾,剛出糧,有所感觸)

4 則留言:

C.M. 提到...

>>返工係咁,咁做人都唔慌會開心得去邊

見到呢句,小弟突然覺得需要認真起來。

1. 究竟因乜,係佢自己錯,定係佢老頂野蠻,所以先比人小?

2. 佢忍辱負重,雖然唔開心,但又為左d乜?

無法...點解要返工?

hongkongpotato 提到...

1. 份人唔醒,加上個人比老細印象已經唔好,做錯乜野都會比人小鑊金。

2. 家庭重擔,正是上有八十高堂下有落地蘇蝦。。 。。

EL 提到...

同是天涯小薯人,
在這打工仔通道上同行,
也許不必知道我是誰,
但求快捷解決老闆客人同事的疑問......

呢個階段,唯有垂低頭努力學,有日老闆會唔捨得你走

EL 提到...

人類五層金字塔中包括最低程度既physical 溫飽,最高程度既係自我實現.打工為乜真係睇自己心態,有d人為左搵食生活(真係維持生命),有d人要黎打發時間,有d人要學野擴闊眼界...番工係受氣,但唔係你一個受氣,其實你老板都受緊你氣...睇下邊個忍唔住發難渣先...如果你將個重點擺係受氣度...自然會將打工既理由降格到去「維持生命/活」...(雖然我成日都係大佬省完我之後諗住劈炮唔撈,但諗起仲要還關窿...唉)