2007年2月18日 星期日

恭喜發財~!

睇見眾bloggers大家都喜氣洋洋,互相恭賀,薯仔亦在此恭祝各光臨小blog既朋友,心想事成,笑口常開!
-----------------------------------------

新年流流,唔好講唔開心既人同事,就講下新年既薯仔係點過啦!

薯仔一朝早就起身食糕同食粥,然後年年如是,坐係屋企等下人黎拜年。

今年無乜人黎,印象較深既係一個鄉下落黎香港,年年都會黎坐下既親戚。

嫁人後落黎香港已經三年左右,個仔都兩歲幾。

還記得當日都仲係好鄉土氣下,以家已經似一個出沒新市鎮既師奶(唔同地區既師奶亦有所不同,出沒銅鑼灣既點都比出入天水圍既唔同),湊住一個兩歲幾既仔,一副媽咪格。

大人(做得家長既)就係廳出面傾計,薯仔就捉左佢個仔入房玩。

薯仔鐘意小朋友,人所皆知,行街搭車飲茶,見到bb都會扮個鬼臉同佢地玩下。

之但係。。呢個實在勁百厭。

著住對鞋係梳化上踩黎踩去,到左佢阿媽幫佢除襪時,佢就赤腳係間屋到周圍走。佢鼠入薯仔間房,見到電腦就發癲(兩歲幾就已經明白乜野叫電腦。。。),係咁係個keyboard同老鼠上係咁拍係咁拍。。

薯仔由得佢,望住佢唔係拍到format左部機就算。。

拍到厭,就竟然落凳,拍我部住機。。見制就按,當然係按埋我部電腦個開關制。。

叫極佢唔好按。。但係薯仔一唔留神佢就即刻按。。部機當然熄左,我就嚇佢話壞左。 。扮嬲,然後同佢講,我叫你阿媽入黎打你。。。

佢個樣有d驚,捉住薯仔隻手。。(註:兩歲幾,仲未識講好多野),示意薯仔唔好出去。

好得意好得意。。。。。。

然後佢又好叻仔咁開多次部機,懶叻咁既樣。。

不過薯仔呢次真係驚佢會整壞,唔比佢再亂咁拍。。佢就唔制,扭計,係咁推開薯仔隻手。。

我怕左佢,抱佢上床,開電視,比個手制佢,等佢望下薯仔原本玩緊既winning eleven。。

點知佢羅個手制,放係個頭到扮超人,自己係到笑。。。。。吹脹。。 。。

見到床隔壁係窗,即刻成個飛撲個去,"車,車,車。。"係咁嗌。。

佢開個窗,薯仔從後抱實,等佢伸個頭出去睇。。。

睇唔夠一陣就厭,'卜卜卜'咁自己落床,又跑又跳咁出去,薯仔當然怕左佢,即刻跟出去。。。。

佢赤腳想跑入污糟既廚房,薯仔怕左佢,係佢踏入去前,一手抱起佢。。。。

佢好開心咁拆左黐上雪櫃上既磁石,然後就扭計要出返去。。

怕晒佢,我dum佢返佢阿媽身邊。。。

佢自己跟住又擺d磁石入口,又亂咁掉。。。

我搶返d磁石,佢又係咁嗌。。。

------------------------------------------------------------------------

搞搞下,薯仔已經筋疲力盡。。。。。有諗過兜巴昇暈佢。。但係見到佢自己係到笑又唔捨得唔陪佢玩。。。。

細路,都係玩下好。。自己生要諗過先。。。

--------------------------------------------------------------------------

點都好,新年就應該係咁,開開心心又一日~!

祝多次,希望大家會開開心心渡過每一日!

5 則留言:

C.M. 提到...

睇完你寫《男孩的需要》同埋呢篇,小弟覺得你好像自己的過去。

雖然小弟仍有不少男孩的需要,但不竟多了其他承擔,無法再重新體會...

查實依家真係好想打麻將,好想連續8個鐘頭打BF2,好想落機鋪打曬銀包d錢,好想同人挑機贏到掙d比人打出門口... 凡此種種,所有女仔都無法體會。

至於你親戚個仔,哈哈,查實係小弟眼中絕對唔係百厭,而係可愛,雖然都唔算非常純真,但絕對討人歡喜。你有空看看危樓姐姐前排講小孩子《溫柔的孩子》。嘩,包保你自己都想生番個。

祝你新年快樂!

匿名 提到...

我也好似你咁,見到小朋友細細個,好得意,心情自然開心D,會扮下鬼臉講下hello,再追下佢抱下佢, 但是講到要教要養要負責佢人生,真係咪攪,可能未見過自己生的仔,小朋友百厭時絕對沒可能是可愛,尤其事今年見到我親戚的仔,來我屋企,又係未除鞋先跳上沙發,又跁上沙發背上,叫極唔落來,好似听唔明廣東話,係要耍雜技,終於跳口左落來,又走去拍溫電視兩則按鈕,叫佢唔好拍,佢仲要大力D拍,夾硬拿開佢對手啦,佢突然發現擺在門口位大人鞋,好似好好玩,穿起對女人boot通屋走來走去,我走去按住佢除左對boot,真是想問佢,係咪吃左興奮劑,轉個頭,等我擺返對boot,佢已經入左我間房,赤腳跳上我張床,仲要哩入去我張被度玩,真係見唔係自己個仔,禁住自已唔可以發惡,我想如果係自己的仔,可能禁唔住自己,第二日上左生果日報頭板,自己都未攪清楚咩事,打Q X 0左自已個仔,為免自己無啦啦入0左冊都唔知咩事,千奇千奇要做好安全措施。rose

hongkongpotato 提到...

CM兄

我唔記得我睇邊個blogger講過,話一個男人係每個唔同年紀就要有唔同既承擔。我好認同架!

所以先更加珍惜以家既感覺,我仲未到"譚校長"自己話自己既年齡,落機舖挑機唔會比人嗌阿叔,去球場睇波可以大大聲咁講粗口做爛仔(當然事先要望清楚身邊有無公司高層),打麻將打到自己想嘔為止,唱通宵k,去人地屋企玩同訓,仲可以用winning eleven黎做溝通渠道。。。

我都唔知自己五年後會變成點,可以預期既只係負擔越黎越重。。。或者果陣時再落機舖,我只係識打兩蚊舖既懷舊系列。。

睇過篇文,有個咁乖既孩子真係執到!!

rose:

哈哈,同道中人! 我同朋友行街時,見到小朋友(大部份都係手抱或者坐緊bb車既小朋友)就會發癲,指住佢地話好可愛。。。

生仔同玩真係兩回事。拜年果日,我頂唔順時,還可以dum返個0靚仔比佢阿媽,但係我自己生就大鑊喇,我真係可能鎖佢入一間安全房等佢喊到夠先放佢返出黎食飯。。。

阿媽一早講明湊仔唔搞佢,佢一見到師奶帶埋細路黎打牌就頭暈。。。

我之前試過去一個朋友屋企玩,佢有個十歲八歲左右既侄女,又扭計又嘈,我地想打下牌都唔得,我乜都講晒又糖又電視連話比錢佢叫佢唔好嘈,佢都唔聽。。。

CM兄,希望將來你個女會生生性性聽聽話話。。。。

C.M. 提到...

薯兄,多謝你的祝福。

查實小弟小妹已經大約于一個月前開始對小女進行“非常有限度”既“體罰”,輕輕的打patpat。雖然小女未足周歲,但似乎已經開始懂得曳曳(哎呀,懂性了,已經不再是BB!)。原來為人父母,對子女教育正剛剛開始。

薯兄+Rose:

雖然似乎責任重大,但若果經常本著一個心,要子女不走自己的舊/錯路(尤其價值觀上),相信養育子女至成人,應該不是難事。小孩聽不聽話,還看父母。薯兄,且看你朋友侄女的父母如何?

hongkongpotato 提到...

小孩的父母嗎。。hmm。。。媽媽是新移民爸爸是一個快餐店的廚師。

可能他們不太懂得教小孩吧,不過一個如此可愛的小孩(暫時還覺得是),又很難對他狠下心腸兜巴兜巴昇過去。。。

-------------
話時話,薯媽在薯仔還是一個不太懂性的小薯仔時,已經時常對薯仔說教,話做人要獨立,有骨氣,唔可以靠人。。。

以家薯仔雖然唔算係一個值得令薯媽自豪既仔,但係以上既暫時都算做到。。。