2007年2月7日 星期三

Rudy Giuliani - Leadership

唔知各位黎呢度既朋友有無睇過呢本書。

想當年911後,朱生乘勢推出呢本書,以本身經驗道出點樣管理好紐約市,同埋點樣帶領紐約從911恢復。

薯仔當年無野做,見本書係書局好似幾賣得,咁就買左一本返黎睇。

總括而言,書入面既野,實在係非常之--------悶。

入面既內容,我已經無乜印象。反而佢講左個佢做leader既原則,就令薯仔時刻緊記(其實以下所講既,之前都有人以清單形式提過話朱生管理法則之類。。 )。。。。就係:-

下屬出事,第一件事係要企黎保護個下屬,然後先再查。

所謂危機管理,即係要個下屬即刻出黎擋箭,係下下之策。(但係好似董建華咁係又保唔係又保,亦都係唔要得,會令團隊既質素水平下降)

果陣時睇,無乜感受。以家就真係感觸良多。

每一個出黎做野既人總有機會比人嘈,又或者發生問題既時候被問責。

試過一次,一中層人士,狼女,要薯仔幫佢做一d admin野。薯仔不慎有詐,照做無誤。

做完後,原來中層人士既方法係錯既,賴左野,但係佢竟然夠膽死將所有野靜靜雞都推落黎我果度。

吹L脹。最L大鑊係,到appraisal時先知道比人插一刀,果陣高層仲好好語氣咁同我講,"薯仔,唔緊要架,你經驗少,做錯都應該架。。。"講到咁樣,我仲可以講咩?

試問,咁樣既環境下,士氣又點會高?所謂teamwork,除左槍口對外時,一定要有個盾牌係中間頂住。。。我諗ak兄對於"teamwork"既體會必定比小弟高幾倍。。。

要保住下屬,令到佢明白個上司係有心想為佢好,咁個下屬先有心機,谷出所謂既士氣去同你劈架麻!

亦令薯仔諗起,往日公司忙時,公司都有請幾個intern黎幫手。其中有一個同薯仔好熟,薯仔亦根據朱生所教既,係可能既情況下,唔會推佢出黎受靶而盡力自己頂(話晒我高級過佢,我點都有呢個責任),叫佢放心去做。

"定d黎"係薯仔當年成日同果位intern妹妹講既野。

到最後,大家交換埋msn等之後,佢走時,竟然話薯仔似一個補習既"哥哥"。。。。。。。。

真係有幾多汗都滴晒出黎。。。

2 則留言:

匿名 提到...

薯兄,

AK都有依本書喎...而且又覺得幾好睇...

以前有個老闆同AK講:「知唔知點解我人工多過你?其實係我Job Duties入面有一項不成文既項目,就係俾客鬧...所以你同個客有咩吵大鑊既,你拋俾我等我攪,果part係我做既...明唔明?」

AK感動到即刻好似去左西藏朝聖咁...五體投地!

hongkongpotato 提到...

AK

咪就係呢個道理,做老闆點可以唔擋箭?

身為一個下屬,最會改過既,唔係個老闆係咁DG我,而係我明知做錯佢默默承受時,我更加內疚。。。。