2007年2月22日 星期四

辦公室閒人

"想,我都好想好似中左頭獎,有野唔洗做,老細又吹我唔脹。日日等出糧,無乜野需要緊張,就係咁既樣無都唔洗撈就至理想。"

各朋友記得數年前,LMF紅時,曾有這首"大懶堂"嗎?薯仔聽過這首歌後才知道,原來中頭獎的感覺,就是返工無野做,日日等出糧。

但是"日日等出糧"真係咁正???"辦公室閒人"這個blog名,就是從此而來。

-------------------------------------------------------------------

一個中環甲級寫字樓的小薯仔,在一個無job纏身的日子裡,又可以怎樣過?

每朝早回到公司,施施然吃早餐是必然的事。那朝早有種詭異的氣氛如"眾人皆忙我獨閒"的時候,薯仔是不敢在早餐外額外加上blog 及報紙等娛樂,頂多是用"快勞"送早餐,邊"工作"邊吃。

吃罷早餐,是時候想想薯仔的一天應該怎麼過(番鬼佬所謂的planning)。打開電腦,回憶自己跟開的job,細心看看in-tray有否待辦的文件等等。。。

當然,如果真的有job在手,上一個步驟是廢的,有job是必然會記得,不會掘files時找出一些未完成的工作。

如果真的左思右想也沒有工作,就要視乎薯仔的心情。

心情好時,會主動向一堆高薯仔4 5 6個grade的師子老虎問問有甚麼可以幫手。

不好時,薯仔會懶得去理,在網上看一會兒報紙或者做一些research如股票呀等等。

當然,即使是薯仔開到聲,他們手頭上的工作(如果有的話)也未必能下放予薯仔,皆因高得我4 5 6個grade,他們做到的我未必能。

亦即是,很可能到最後薯仔還是看報紙打電郵閒聊等讓時間過得易點。。

通常,一整天就會這樣過。。。。

-----------------------------------------------------------------------------

是不是很"梳乎"?

當然不是!!!

當你沒有工作,其他和你同級的同事在忙時,如薯仔等低級職員會很怕,皆因不知究竟是薯仔好彩或薯仔已被打入冷宮。

即使是全部同grade的人也在發霉中,薯仔等也要小心翼翼,因為上頭見到我們無所事事又有可能無名火起。

主動去幫獅子老虎,他們拒絕得你一兩次又要想甚麼是時候再問,否則忘記了他們會以為你有事在忙,但看見你仍在閱報又會SG你。問得太密他們發火又會SG你。

當然有空閒時間,其實公司一定有事幹,執FILE也可以執個不亦樂乎,但沉悶至此,真的坐在一個有舒適空調座位下很易睡著。看得多公事外的網頁(如眾BLOGGER等)又怕被人閒話。

結果,如果真的無啦啦又有JOB去做(即使是影印也好),百無聊賴數小時後,通常已經沒有MOOD去再做,結果又要調整心情。。。一個難捱的過程。。。。

結果,薯仔在一個沒事幹的工作日,通常是又怕又沉悶又膽戰心驚。。。。

---------------------------------------

人生不嬲都係"我睇你好,你睇我好"。薯仔以家做緊好多人既DREAM JOB,但係實際上,真係咁"DREAM"嗎?

4 則留言:

C.M. 提到...

>>日日等出糧

個種辛苦法,真係不足為外人道!

匿名 提到...

我以前係大公司做intern時都有過呢種感覺。

一方面在坐到夠鐘,二方面實在冇乜野做。

我老細係我附近忙到PK,但係我冇可能幫到手。知佢實在太忙,唔夠膽時時問佢野。

唯有自己睇下相關既書相關既manual,但係,對住本書係超眼訓的。試過睡著左俾老細見到。。

真係,有野做好過冇野做。

hongkongpotato 提到...

CM兄:

無錯,只有真正試過長期坐係度無野做既感覺,先會明白果種痛苦!

側田兄:

唉,intern還有完既一日,薯仔得閒既日子可謂無日無之。。。

匿名 提到...

Quаlіty posts іs thе ѕecret to be а fοcus for thе uѕers to go to
see thе web page, that's what this web site is providing.

My web blog :: Plano houses for rent