2007年2月22日 星期四

愛一個人

讀罷ck和渣老闆關於男人忍唔忍得住唔偷食的文,有d野又想講下。

薯仔估,其實唔只男人,女人亦都可能有偷食既念頭,但係奈何先天性條件加傳同觀念唔同,男人偷食真係易過女人,咁亦相對上,感覺上,男人偷食多過女人。

以薯仔黎講,引誘唔係無過,係一個人無人既家中,爭d就做錯事(唔同既,果次唔係薯仔懸崖勒馬,只係人地拒絕,哈哈,勁樣衰)。

不過,有伴侶時就話偷食,無時就會話one night stand,前者令人聯想起賤男,後者令人聯想起"蘭桂坊,夜夜笙歌"。

正當薯仔以為自己係個賤男時。。。。

過左一排,薯仔既ex主動搵返薯仔有d暗示時,薯仔有點點心癢。。。。開始幻想偷食既過程。。。

但係心癢唔夠一陣,再諗深一層,如果我真係咁做,我對得住以家既另一半嗎?

核突d咁諗,唔好計傳統觀念,係我全心全意對一個人時,我實在係容忍唔到將我既性器官在另一個人身上用到,即使可能薯仔既另一半唔覺,我自己都會覺得好對唔住佢,會覺得我令到佢污糟左。。。

薯仔去到呢一刻,先明白,愛一個人係有種咁傻既感覺,會自我製造束縛。。。唔怪之得細個拍拖會比人話係puppy love。。。

沒有留言: