2007年3月3日 星期六

被害妄想症

呢種症點樣形成,相信各來賓打呢幾隻字入yahoo或google會知得好清楚。

薯仔想提出我自己既經驗,點樣被呢種症狀既人累得慘。

----------------------------------------------------

家庭上,屋企有兩個老人家,柄埋柄埋無野做,就成日幻想屋企人想對佢地謀財害命,令到本來可以好開心既關係變成比辦公室你防我我防你還要差。

薯仔諗左好耐,點解屋企既老人家會咁諗。

一黎,我覺得係佢地係屋企太悶無野做所以亂咁諗。佢地勞勞碌碌左大半生,以家唔洗做就要諗d野出黎逼自己做同諗,不過佢地諗既野係無productivity之餘亦對其他愛佢地既人做成困擾。

二黎,佢地一路以黎既生長環境,都係處於爾虞我詐之下。慣於處處訪人,以家朋友死既死,嬲大家既嬲大家,無晒錢銀瓜葛下難免諗埋防自己最親近既人。

睇住佢地咁樣,薯仔都好怕,唔知老左既薯仔會唔會變成佢地咁,日日都悶悶不樂,話晒大家都有血緣關係,好難講呢種性格有無遺傳麻!

佢地既存在,令薯仔提醒自己做人要樂觀,要大方,唔好成日覺得人地想害我,咁樣做人會開心好多。。。

---------------------------------------------------------

一位同事,覺得薯仔比pat屎佢踩,係薯仔背後話薯仔無乜責任感。事實上當然唔係,我當呢位同事係朋友,我又點會唔做足我所有既功夫?佢會背後咁講我,我聽果下都好愕然。

以家見到面,薯仔個心都不其然對呢位同事"戚戚然" (表面上薯仔係理應唔知呢位同事話過我,咁我當然都扮唔知,不過成日都聽到佢話中有話,薯仔唔知呢件事前肯定聽唔明)。

曾經,薯仔都有諗過,不如的起心肝同佢撐過(佢既grade都只係大我少少),大家都說話有骨,我又唔需要買佢怕。。。

但係,都係果句,"怨怨相報何事了"呢。。。或者佢真係覺得薯仔陰9佢,大家都無乜朋友做(事實上我都唔覺佢係公司有乜野朋友),不過我都無乜所謂喇,唉,又唔係靠佢又唔係痴佢,"十世修行同道船",大家都唔知會係同一間公司坐到幾時,佢又無呢個能力去做低薯仔。。。

薯仔覺得蝕底少少,都無謂令同吸既人撐到咁行。公道自在人心! 或者之後大家仲會好見面呢。。

不過,對於有能力做低薯仔既,為於自保,就一定要做返少少野。。呢個之後再講。。

2 則留言:

C.M. 提到...

薯兄:

老人家同年輕人都一樣,千祁唔好隱蔽。要鼓勵佢地去下街,參加團體活動。否則係間屋,你望我,我望你,好容易胡思亂想。小弟身邊亦有朋友如此,知其影響甚深。

〉〉係薯仔背後話薯仔無乜責任感
〉〉薯仔唔知呢件事前肯定聽唔明

薯兄,你求證過報料人的資料有否誤會、歪曲沒有?你認為他跟你說,是否因為想“幫助”你?

〉〉大家都說話有骨

請恕小弟直言:這樣無補於事。不如單刀直入,問個明白。如果冰釋,則關係更進一步,如果維持對立,總算分清敵我,無須處處防備、苦苦警戒。此乃會學習的兔子的做法。

〉〉公道自在人心
〉〉或者之後大家仲會好見面呢

誤會還是誤會。相見總會面阻阻。把它了結,才會“公道自在人心”。

找一個機會,鼓起勇氣,出擊吧!

hongkongpotato 提到...

cm兄

薯仔家既老人家係近乎自閉。。。雖然佢地老但係更會嫌其他人老,見到其他老人家出入唔方便更會露出一副唔耐煩既嘴臉。

至於敵我,得悉既關係純粹公司有一八婆,從來保守唔到秘密。。。

其實關係已經改善左,大家都係做野,薯仔為人又隨和,我地又無利益衝突。。。