2007年3月6日 星期二

遲到與MASS MAIL

心緒不寧下,寫左一堆趕客既野,收視率大跌。。。。呢次認真返d先。

-----------------------------------------------------

睇完杜b兄等一d寫衰老細既事,定下一堆規條,薯仔都想寫下自己辦公室入面既情況。

話說薯仔睇完杜b兄蓋依米薯既文,薯仔係公司度笑左出黎,亦即刻copy and paste講關於遲到既,出一個formal既email,比薯仔一班經常遲到既同事/朋友,睇下佢地會唔會嚇一跳。

結果佢地無一個理我。

隔左幾分鐘,我好無癮咁問用email再問佢地,"你地唔驚架咩?"

一位同事答我。。。。"如果係咁,你一早比人炒L左啦~!"

薯仔無言。。。。。。。。

----------------------------------------------------------

薯仔都覺得,遲到係唔岩既,要尊重合約精神,合約寫左話你要幾點返,就應該係幾點返。

不過,"合約精神"要唔要遵守,就係要睇究竟"合約精神"究竟存唔存在。

薯仔叫自己做"辦公室閒人",當然工作量唔高,不過遇著有PROJECT或者突發事件,做都PK亦係閒事。。。。。而薯仔既公司,開OT唔好話有無補水,連返到零晨三點都要無錢搭的士或者食飯!

當然,如果你係開OT,遲一兩粒鐘返工其實都會體諒你。。。。但係,一間公司咁大,咁L多條TEAM,知你做野做到PK既得一兩個人,睇住你遲到既就有百九幾兩友。。。一個唔覺意比D大粒既潤兩句,真係慶L過火屎。。。。。

不過,以上情況甚少存在。薯仔間公司既人覺得合約精神當然重要,不過做唔做到野有時同合約精神無關係。。。只要做得晒D野,有質素既,遲少少返都無人會鬧你,好聽D就叫做有彈性。。。。所以薯仔真係跟足合約所寫既時間盡時到公司只係少數,不過自己識做,咁都唔會遲得太過份,半粒鐘內通常都會見到我既存在。

大家返工,都係想幫老細搵錢,咁我地份糧先有著落麻! 老細同員工,有好多地方利益係一致既,例如薯仔成日都唔願請病假,一黎當然係因為怕左上頭對我印象唔好,二黎都係因為大家既然搭埋同一條船,D野我唔做只會比左我既同事/朋友做,咁樣搞到大家都辛苦又何必呢。

思哲曾經講過,與其自己開OT證明自己勤力上心,點解唔早過老細返,咁樣留個印象會好D?薯仔對此並無異議。。。。。不過,早起身果種痛苦,同遲放工又爭好遠播。。。

--------------------------------------------------------

最後,其實薯仔都有收過好似杜B兄咁既EMAIL,不過唔係講OT請假既野(皆因OT基本上就係無,講黎都多餘),反而係D好雞毛蒜皮事如著衫要整齊,工作間要企理,快勞唔好四圍擺。。。亦都要提過下返工時間,不過無講到話WARNING LETTER呀咁樣。。。

咁大個人,大家都講自律啦,又真係唔洗擺晒款咁寸,果位同事過火左既,由個MANAGER拍下膊頭勸下佢咪算囉(薯仔當然比人拍過下膊頭),咁樣既話,做員工既又唔洗咁驚,工作氣氛又和諧D。。。如果唔係,大家搞到公事公辦,然後做細既又按章工作,一預計到要做到OT就推JOB,準時放工,一年半載後佢又辭職或被炒,咁就無謂啦!

所以,呢D DG人既MASS MAIL,薯仔覺得實在唔係管理既上策。。。

3 則留言:

杜B 提到...

我有興趣睇下你封剪貼文喎~ 哈哈

C.M. 提到...

薯兄:

睇左你幾個post,總結一起之後,小弟認為以你既性格,將會好快成為第二梯隊。而且,成狼機會不遠。到時好好珍惜。

hongkongpotato 提到...

杜b兄:

薯仔已經delete左封email。。。。恕難公諸同好

cm兄:

承你貴言! 的確,在一老虎的關照下,薯仔算是受到重用的兔子,可見的將來下,在這些外資公司也不難有一個title上的轉變。。。