2007年3月23日 星期五

"我想quit呀。。。"

某夜辦公時間後,薯仔係低層區域,一個人默默苦幹。

做得入神時,新哥,一個薯仔頗有好感既中層人士,係薯仔面前行過,問薯仔,"咦,做咩仲未走?約左人?"

薯仔一副無佢咁好氣既樣,同佢講,"要做野架。。。"

突然,新哥變左一個愁樣,對薯仔講,"我想quit呀。。。"

-----------------------------------------------------------------------------------

新哥係薯仔公司一個頗有前途既中層人士。在公司內做了四五年,辦事認真,高層下放既job係佢手上會辦得妥妥當當。即使稍有閃失,亦睇得出新哥已盡全力,都唔可以怪佢。

新哥甚得眾(亦即係獅子同老虎兩人)高層喜愛,有機會亦想將佢推上位,成為部門內另一奮鬥目標。而低層人士如薯仔等對新哥亦有好感,皆因明白佢用心用力真係想教好d細既,語氣又好,亦努力維繫部門內各人士關係,為大家"表面上"良好既工作氣氛出很多力。

薯仔與其他眾低層人士,從未懷疑過新哥在公司裡的前途。未升上高層,只因時辰未到。。。。

獅子在appraisal時,亦對薯仔講過,話希望薯仔可以從新哥身上學習,因為新哥行緊既路甚有獅子當年既影子(除了獅子當年脾氣極度暴燥外。。。)

點解一個如新哥既人,公司裡頭全心全力,都會有此等說話?

------------------------------------------------------------------------------

"無。。。。都係近呢兩個星期先有呢個諗法。。。"新哥再講。

新哥表面上很值人羨慕,公司裡有前途,外表不俗,有等結婚既女朋友,家境亦唔錯,人品又好,總之就似舊式愛情小說裡,會被表妹暗戀的"完美表哥"。

"點解呀。。?"薯仔同新哥平日無甚來往,公事外並無接觸,突然對薯仔講呢d私人野,令薯仔受寵若驚。

"突然覺得。。呢份工好唔適合自己。"新哥答我。。。查實我諗九成九年青人(新哥都係大我幾年嗟)返工時都會有呢個諗法,不過新哥已做四五年,以家先諗又好似。。。。。。

"哈,竟然做左咁多年先知。。。"新哥接道。

"咁又係。。我有時都會想走,我都明獅子係幾難頂既。。。。"我答道。我都唔知講咩好。。。。

"唔係人既問題,我覺得份工本身既性質問題。。。"

"即係,返工時,你望到你上面,你會覺得你想做佢個位。但係,我今日都同個高層講,話我唔想做你。。。你又想唔想做我?"新哥問我。我搖頭。我覺得新哥壓力太大,有時做到天光都要被獅子召入房"教導"。。。。 再諗,薯仔點做,都無新哥咁勤力。。。

"hmmmm。。。。但係你諗清楚喎,你走左,你都識同我講,大家來來去去都係做呢行架咋喎。。話晒呢間公司待我地不薄。。"薯仔之前都同新哥傾過搵工問題。做中環大公司既人有呢到好,我地唔點怕比高層知道我地既離心。佢地都好明白,我地呢種人工唔高既小薯仔,出到去真係有價有市架。。。我地肯講我地有不滿,總好過粒聲唔出去遞信。。。況且,公司內個個都似會走。。。

"唉。。 。。。"新哥嘆一口氣。我突然醒起薯媽係薯仔細個時成日講,男怕入錯行,女怕嫁錯郎。。 。新哥以家真係似前者。。

"無野無野,我可能都係發下脾氣嗟。。。"新哥之後自己行開。。。

----------------------------------------------

各位朋友,大家揀工時真係諗清楚。

錢當然重要,但係興趣都好重要。

薯仔格言:
人工高,會令你唔捨得份工
做得開心,會令你有動力去做份工

當中之分別,差距十萬九千里。。。

2 則留言:

Unknown 提到...

薯兄你的格言是正確,唉!但有時為時勢所制,好像早幾年環境唔好,你有得選擇嗎?

hongkongpotato 提到...

環境唔好,的確係要"跪地餵豬喇"(薯媽名句)

然而,以家環境終於變好(都係果句,最好既都只得係金融業),連帶其他行業都會轉好少少,想轉工,會易過之前。

衣食足而後知榮慾(好似係咁寫)。共勉之。