2007年3月3日 星期六

改善世界,由你我開始

薯仔係大約幾年前,即係仲係學生既時候,睇睇下一套無線劇集,突然有一個諗法:

無人一出世就想做衰人架,但係點解仲會有咁多衰人既?

----------------------------------------------------------------

我地每一個人係自己心目中都係好人,又或者即使做左大家既norm下,覺得係衰人先會做既野,好多時都會為自己所做既野去開解。

例如,做一個第三者,受害者既親朋戚友當然直斥其非,但係第三者自己會諗呢個只係機緣巧合,命中註定。

篤一個同事背脊,亦可以解讀成自保,而唔理會自己同個同事之前既好朋友關係。。。。但係被篤既,亦都會好慶。。。

人越大個,薯仔係"對與錯"既價值觀已經好模糊。

薯仔曾經有一位朋友被第三者勾引掉她的男朋友。薯仔身邊既朋友對第三者採取敵視態度,而薯仔當時既感覺只係。。。。唉,一個男人咁易變心,比你搶左去都無用啦。。。。結果,無幾耐後佢地都散左。。。

之後,反而有d同情呢位第三者,究竟佢係唔係愛呢個男人愛到傻左,要不惜一切去同佢一齊,犧牲自己既名聲,自己既朋友。。。。咁真摰既愛情,薯仔痛恨唔落。

我深信,當日佢地眉目,sms同icq傳情時,一定唔會覺得自己有乜野錯。錯既,只係時間既錯。。

----------------------------------------------------------

推落去諗,或者薯仔面對既好多人,對薯仔做左一d我唔開心既野,我相信係佢地既角度,一定有佢地既原因。

推薯仔係擋箭,屈薯仔食死貓,離情別戀,不公平對待等等,從人地既角度諗起,好多時都會明白佢地咁做自然有佢地既理由。

或者,佢地無顧及過薯仔既感受,但係薯仔即係薯仔,我係好多人心目中,只係一個可有可無既人,又點可以怪佢地?即係非州夠有好多人需要幫,但係點解我地又唔盡力去幫?

即使係狼女呢種人,係要卸隻鑊落黎比我食,我亦都明白,佢果陣,佢唔係想我去死,呢個只係佢一貫既做事手法,可能亦都無諗過咁樣卸落黎會對我做成好大困擾,亦無諗過我真係爭d辭職唔撈,亦無諗過之後同薯仔既格劍令薯仔覺得心灰意冷。。。只係之前一直行之有效,可以"get the job done"之餘自己亦無賴野,所以先一路唔用腦咁做落去。。。

其實咁做野,狼女又點可以再進一步?或者當佢明白呢樣野時,就會在明白做人處世既道理。。

對種種是與非,薯仔採取更多更大既寬容態度。。。。自保措施當然要做足,但係亦都唔需要攻擊他人,老土d講句,"怨怨相報何時了"呢。。

遇到不如意事和人,唔好轉牛角尖,低聲喝采嗌一聲"yes!",然後慢慢一步一步做。。。人生在世數十載,一時間既野係之後望落去都係微不足道。。又何必咁執著。。

將呢種想法,推己及人,令大家減少戾氣,明白大家一齊都總算有緣,做事前多從其他人角度出發,自己不如意時諗起其他人亦唔係有心想咁做。。。。慢慢,大家就可能會有薯仔既感覺。。。。係薯仔身邊既朋友,好多好多都係無機心既朋友,大家仲保持到純真既友誼,而即使唔係薯仔朋友既人,亦都覺得薯仔無機心而友善地對待薯仔。。。

2 則留言:

C.M. 提到...

理解“利益”,或許可以幫你明白何謂“對錯”。

hongkongpotato 提到...

人越大,以家我越覺得無對同錯。。從唔同角度,就有唔同解釋。。。