2007年3月26日 星期一

特首趣談

連我屋企人呢堆政治冷感,平日睇電視只會睇無線劇集既典型街坊街里,都會對特首選舉有一番評論。

淨係呢點,梁家傑已經成功左。

----------------------------------------------------------------------

呢次選舉最大既諷刺,係大家都會對兩個候選人評頭論足,大家各有見解。。。。。。就好似睇緊台灣選舉咁。。。。。係"台灣選舉"。。。。

大佬呀! 以家係選緊"香港"既特首呀! 即係我地住緊既香港,即係我地交緊稅既政府,即係直接影響我地生活既"最高"領導人呀! 投票既地方雖然遠左D,但係都叫做香港架!

點解香港人可以咁抽離?點解我地睇緊佢地辯論時,會無辦法參與?(阿Q話:傻既! 好彩港大中大既民意調查打比你,你咪可以發表下意見囉!) 莫非我地香港人已經習慣左去"適應",去接受,而唔係去做決定?

係,無錯,公投點都好,贏既一定係曾生,但係重要既係過程。可能你既另一半條命一早已決定左,但係無拍過拖,你甘心嗎?

多謝梁家傑。係無奈既政治環境下,佢幫如我既香港人出左口氣。

梁生,我見過你幾次,我真係想同你講聲"多謝晒"。。。。只可惜,薯仔太怕醜。。。。

----------------------------------------------------------------------

曾生當選既新聞,老實講,我無睇。

因為我唔想睇。

我唔想睇,唔想知,所謂代表緊我既人會係D咁既人。。。。點解咁多對香港無認識既人會代表緊我。。。。。。。點解會有咁多只想諗住羅著數既人代表緊我。。。

功能組別,老實講,我遲早有得參與,遲早會有我既一票存在。但係我唔希罕! 我希望有既,係會有一個特首,會起碼表面會用心聆聽。。。。會因為怕保育人士唔投票比佢而暫緩拆天星,會因為怕老人無所依而增加佢地既福利,所為扶貧唔係羅三五億出黎但係都唔知去左邊就玩完,所謂教育改革會因為怕家長反對而做到"以小孩為本"。。。。

沒有留言: