2007年3月25日 星期日

向世界出發

今日有時間,睇返呢幾日用電視錄低左既向世界出發。

唔知係DHL出既意思定係無線定左個IDEA再搵DHL贊助,呢個節目質素之高(雖然曾志偉呢輯既對答有D九唔搭八)係無線少見。

---------------------------------------------------

人點會開心?

對上果次,開心到癲既係考一個無把握既試然後合格,振臂歡呼。

會窩心既,係會有一個人,當你忙到痴肺一日走幾場時,整一個飯盒帶黎比你食。

會令自己笑既,就係生活著,面對種種突發問題,慢慢去SOLVE,去拆掂佢時,覺得"活著就時精彩"。。。。

開心,追求乜野,欲望,係好玄既問題。呢一刻薯仔努力工作,為既,除左自己既將來,仲要令身邊既人覺得"安樂"。唔好話係令到佢地"買野食野唔洗睇價錢,出街一定搭的士",而係希望佢地可以"唔想煮可以出街食,有病可以睇醫生,閒時可以去旅行"。

屋企越多人,人越齊,要做到以上講既野就越難。

睇火鳳,有一段講到司馬懿不停咁講,"活著多好"。有時坐係到,望下周圍既野,會覺得自己,都"幾好彩"丫。

好彩既,當然以家仲係生存中。

其次,就係自己無病無痛。

再者,係自己仲睇得/聽得/聞得/行得/食得/等等。。。。

有時睇見好多人係好慘。我唔可以想像自己睇唔到野會掂。我覺得盲左後可以重新振作,又或者有肌肉萎縮症既人可以堅強面對人生,係好了不起既事。

所以大家,股票贏左d又好,賭錢贏左d又好,行過見到無國界醫生/orbis等等,希望大家可以捐少少錢。

始終,大家開住部電腦,有時間入黎睇薯仔既blog,已係幸福既一種。

4 則留言:

C.M. 提到...

雖然同你無親無故,仲要係“仔”添,但點都好,比d“幸福”過你啦。

hongkongpotato 提到...

cm兄

你既幸福,我諗你睇住你個女同老婆,已經滿到瀉晒。。。

K 提到...

我都覺得很幸福o架, 相比很多落後國家的人民。

遲些我想回應您之前有一篇文章, 言辭可能有少少偏激, 希望您不要介意。

hongkongpotato 提到...

KAREN

歡迎光臨!

人黎留言只會開心,點會介意。見到有惡意既,最多DELETE左佢:)