2007年3月11日 星期日

放我半天假,若未太清醒,再放半天假

詐病,薯仔相信大部份打工仔都試過。

薯仔對道德觀念一向模糊,有時個人慶慶地,就會做一d如詐病既事,去逃避,或者,係去休息。

試過,因為工作間太得閒,無野做,但係個個都扮忙,係呢種虛偽既氣氛下,個人嬲嬲地就自己行入去老細房。。。敲門。

"老細,我有d唔舒服,我想走先。"

"唔"老細一向爽快。我懷疑如果有朝一日我遞辭職信,佢都係咁既反應。

離開中環,搭叮叮去銅鑼灣。薯仔鐘意銅鑼灣,佢無旺角咁雜咁多人,會多一d感覺上純樸d既地方。加上,當薯仔仲係一舊天真無知既薯仔時,好多時間都係度過。

撞岩有一件盛事舉行中。薯仔企係到欣賞,羅出個電話,似一個遊客,影低一張張相。

奈何呢個遊客,係著住西裝既遊客。

辦公時間下的銅鑼灣,遊人不多,甚至有種渡假的寧靜。

站在皇室堡外,深呼級,諗下自己想做乜。

"喂,係我呀。我以家出左黎銅鑼灣,不如今晚睇場戲?"人,終究係怕寂寞。諗諗下我都係搵個人出黎陪下我。

但係無乜朋友會呢個下午兩三點咁得閒出黎。我自己仲有好多時間要打發。

霎時間,想回到過去。

往日我經常去時代既機鋪,但係以家執左。我求其行去一間機舖,尋求返往日果種"挑機"既好勇鬥狠。

舊時唱錢會睇住睇住,以家無乜呢種感覺。

羅住一袋,廿個一蚊,係機舖內行來行去。

不過,以家出既機,都無乜邊部係識打。

自己一個人係到行黎行去,亦難免有種孤獨既感覺。

鬱悶既心情揮之不去,玩唔夠一陣就離開呢個地方。

"若是悶極了對鏡說話,多麼的孤單也不必怕"。。。。

5 則留言:

匿名 提到...

唔怕俾你老細見到你周街逛知道你詐病?

匿名 提到...

薯兄,

沒有朋友在身邊的寂寞,可能比不上在一群熟人中的寂寞...

嘗試享受一個人獨處的自由,看戲不一定要同朋友一齊既,一個人也可以啊...

C.M. 提到...

>>奈何呢個遊客,係著住西裝既遊客。

唔緊要,好多遊客都係著西裝架。

不過真,依家d機,真係打唔落。

hongkongpotato 提到...

JUSTIN

咁甲級寫字樓同銅記有段距離麻,老細仔細老婆嫩,唔會去呢d地方既。。。

ak兄

一群熟人中既寂寞。。。呢個係真。有時一堆舊同學食飯,我都覺得大家已經唔同左。。。

哈哈,我以家已經日日一個人對住部電腦食飯咁濟,再一個人睇戲我自閉架喇。。。

cm兄

以家我歸真喇,專玩d唔洗用腦如射籃球/射擊等。。唔夠d細路去煲機既。

唔知你有無見過一隻叫做三國志戰記?d細佬可以羅幾百蚊落機舖打。。。

匿名 提到...

「三國志大戰」呀嘛...