2007年3月14日 星期三

作賤自己

從兩位朋友,分別聽到"作賤自己"呢句說話。

講既唔係薯仔,而係佢地自己。

---------------------------------------------------------

第一位,係聽佢講話要等錢洗,所以有時連晏都唔捨得食,好多時都係一日食一餐。

點解會咁慘(我自己如果唔食早餐果日朝早已經想喊,唔好話連晏都唔食),我都唔知。搵錢都唔係少,佢數比我聽既野我聽落去都唔洗令到佢咁窮。

"如果你真係咁窮,咁你唔好買d咁貴既野送比你老母啦。"我話佢。

"我作賤自己,都唔會作賤我老母既!"佢答。

well,anyway,呢位朋友雖然做既野有d戇居,但係都好令我欣賞,話晒,佢淨埋d錢都係用係佢有需要既屋企人身上。。為左自己父母兄弟而自己死頂,我慶幸識一個咁既朋友!

--------------------------------------------------------------------

第二位,聽落慘好多。

細細個對工程有興趣,大個就入左去讀engine。

engine有幾慘淡,相信大鐵鎚既blog都有講過下。

只不過係以家做左一陣engine既placement,就已經同我講。。

"喂,薯仔呀,你話讀financial planning好無?"

"你讀,唔好喇掛, 你都唔似" 一個由頭到尾都成個"賤"仔既人,又幾難想像佢去sale野。

"唉,咁唔係去做,去讀下識下點樣理財都好丫。"佢感嘆。

"乜你咁快無晒理想架?engine仔唔係心高氣傲d架咩?"我問。想當年,我還未踏足呢個社會,我仲對呢個社會好有幻想,亦諗過做自己鐘意做既事。

"做一陣野,仲有乜野理想丫。。。。"跟住,佢列出一堆聽落去悶死但係又會搵到一兩皮既工作。。。。。

跟住,大家就講下經濟狀況(看! 讀書時認識既朋友真係最好,大家都好坦誠)。。。佢話,條女成日都話佢"作賤自己",唔肯買野比自己。

跟住,我望一望呢個三五個月無見過既朋友,佢一身既打扮。

"唔係丫,你見縷都幾新呀。。"我問

"係呀,之前係baleno買既。"

再望。。。對鞋,咦,好似兩年前見佢著緊架喎。。。佢見我望下望下。。佢笑住好叻咁比個袋我睇。。。

"呢個袋我用左四年喇~!"

跟住聽落去,原來佢覺得踏車過海都係好貴。。。仲要留返d錢買藥比佢屋企人食同交學費。。

唉,搵日都要請佢食餐飯,成日食快餐都唔掂。

-------------------------------------------------------------------------------------

薯仔出身寒微,識既朋友多數都係一樣,唔住公屋居屋既已經算係有錢,一日屋企未洗羅綜緩既我都未視之為窮。

當然,窮唔窮唔關我事,唔熟既當然唔會問我借,但係熟既唔洗問我都會主動問佢你有無需要。

人在中環,生活質素除住搵既錢多而好左,亦令我一時違忘當日係大學一齊捱窮既生活同感覺,點樣一齊食埋狗都未必食既飯。。。。

朋友,幫我未必幫到你,但係,頂住呀!

3 則留言:

匿名 提到...

我都係讀enginee既,都明白你第二位朋友既苦況。

自己對住部電腦做生做死都冇乜人知,辛苦之餘人工唔高,最攞命既係其他人都覺得自己冇乜前途。

同時,眼見其他同學去銀行做Customer Service Officer sell下基金保儉儲蓄計劃,吹下水咁又搵萬三四五銀,又點會唔心動。。

匿名 提到...

What is wrong being an engineer? I don't think they should look down on themselves.

I am an engineer myself. Indeed I don't make as much money as people in other fields. But there is still enough left to feed ourselves and treat myself well.

Just don't give up!

hongkongpotato 提到...

JUSTIN

唉,我身邊實在有唔少朋友唔肯入銀行做,但係亦因為銀行人工高而眼紅。。

我相信,不出十年,銀行中低級人士,將會面對之前IT人面對既困境。。

匿名-san

返工滿足感好重要,身為大學生點都實養到自己既,希望你每日都過得開心!